Não estou conseguindo editar os "Campos Personalizados"

Olá!

Hoje tentei alterar um Campo Personalizado em um projeto, porém não encontrei mais a opção.
Chequei até um tutorial para ver se eu realmente estava no lugar certo, e ao clicar na setinha ao lado do nome do projeto, não aparece mais a opção “Editar Campos Personalizados”.

Alguém consegue me ajudar? É um bug? Ou seria algo com a minha conta? Tenho o plano premium.

Hi everyone,
Vi a resposta no Fórum em Inglês! :smiley:

I’m Amulya from the Product Marketing team. After hearing your feedback about having the option to make custom fields private to a project or accessible across your organization, I’m excited to announce we’ve launched our updated custom fields!

You now have the flexibility to add custom fields and manage information on a single project, portfolio, or across your entire organization— so you can track work in whatever way makes sense for you and your team. With the new Fields button, you can choose to create a new custom field that is only visible in a single project or choose a field from your organization’s library. To learn how to use custom fields, check out our Guide .

A quick Asana tip — we suggest using the new custom field option for single projects that are one-off use cases. To track more broadly relevant information across your organization like priority, budget, and hours, you can add to or select a custom field from your organization’s library for a project or portfolio.

We hope you continue enjoying to use custom fields to track anything in Asana. As always, if you have any questions or feedback, feel free to comment below.

Olá @Fernando_Carvalho! :wave: Desculpa a demora em responder!

Que bom que você encontrou a resposta no Fórum! :clap::clap::clap:

Deixo aqui o link do artigo sobre Campos Personalizados em português: Como criar e usar campos personalizados • Guia do produto Asana

Por favor, fique à vontade para mandar mais perguntas caso as tenha. Tenha um excelente dia! :smiley: