Dutch companies using Asana

Hi everyone,

Are there people from Dutch companies that are using Asana? I would like to asks some questions about the functionallity etc. If you are a dutch employee or know someone that is, please feel free to contact me!

4 Likes

Hi @Lars_van_Tatenhove I am not Dutch, but if there is anything we can help with, please let us know. I am excited to learn more about your use cases and pain points or what topics you’re interested in highlighting to our Dutch user community.

1 Like

Hi Lars, mocht je vragen hebben kan ik altijd kijken of ik kan helpen.
Hoor het wel.

1 Like

Welcome @Kelly_Kerkstra I am so happy you are joining in this thread. Excited to follow the conversation here. Please feel free to mention me if I can help in any way.

Hey Lars,

I use Asana and based in Amsterdam.

2 Likes

Hey Lars,

Sure, we use Asana on a daily basis for our project management. Based in Eindhoven, let me know if I can help. (I also speak Dutch by the way).

2 Likes

Hey Kelly,

Bedankt voor je reactie!
Als je Asana gebruikt op projectbasis zou ik graag wat vragen willen stellen via telefoon/e-mail.

Hoi Hugo,

Bedankt voor je reactie!
Wij willen het programma ook gebruiken om onze projecten in te plannen.
Staat u er voor open staat om even kort telefonisch contact te hebben?
U kunt uw contact gegevens naar mailen naar: l.v.tatenhove@breman.nl

1 Like

Hi Lars,

Helemaal prima. Je mag altijd mailen naar kelly@typhoonhospitality.com.
Fijne dag!

1 Like

Beste Kelly, weet helemaal niet, of dit de bedoeling is, zie dat jij ook een nederlandse gebruiker bent in Asana, en zoek wat sparmaatjes om soms wat vragen aan te mogen stellen, wil je mij laten weten wat jij wilt? hoor het van je… Yvette Peters uit Waalre

Hoi Yvette,
Ben ook een Asana fan mocht je vragen hebben dan is het leuk om te sparren!

M.vr.gr.
RongHua

Yes My name is yvette Peters and Iam using asana on a daily bases with my company miee

Oh wat super, soms begrijp ik het niet of weet ik het niet te vinden, wat fijn als ik vragen aan je mag stellen, woon jezelf ook hier in nederland…

Ja, woonachtig in Leiden :slight_smile:
Werk al een paar jaar mee voor kleine projecten maar langzamerhand ook voor werk en heb ondertussen anderen er ook mee geïntroduceerd. Vraag maar los, mocht ik het antwoord niet weten dan kan ik in ieder geval helpen om het te vinden.

1 Like

Hi! Ik heb een vraag. Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik probeer tasks te automatiseren via Zapier. Ik moet namelijk vanuit 1 project automatisch een taak naar een ander project laten verplaatsen. Dus telkens als een taak in een bepaalde sectie word gezet moet hij automatisch verplaatst worden naar een ander project. Met Zapier blijkt dat niet te lukken. Iemand anders een oplossing?

Groetjes, Raoul

Beste Ronghua, Als ik asana open valt het mij op in ieder project dat ik " all tasks "zie staan, liever zou ik kijken naar "incomplete "waardoor ik dit dagelijks moet wijzigen. Is hier een vaste instelling voor… Let me know… Maak jij al gebruik van premium en vindt je het een aanrader. I love asana…

Hi Yvette
Op je mobiele app heb je de mogelijkheid dit te doen via de instelling in de linkerbovenhoek zie bijlage met uitleg.
,asan taak overview.pdf (90.4 KB)
Als ik mijn laptop/pc dashboard open heb staan dan is het open met mijn favoriet project overzicht.

1 Like

Hi Raol,
Via zapier gaat het niet lukken, heb je misschien iets aan Flowsana, zie hier uitleg over dit product Flowsana: workflow automation for your Asana projects .

Wat je vraagt is denk ik (nog) niet mogelijk vond dezelfde vraag in het engels maar dateert van ruim 2 jr terug zonder vervolg. Copy tasks to another project when it's due date

Groeten,

RongHua

Hi @Raoul_van_der_Meulen,

As @RongHua_Ching says, you can definitely accomplish that with a Flowsana rule.

Thanks voor je tijd, even checken. Kom er bij je op terug. Gebruik je the community alleen via de mail of kan ik ze via de app ook gebruiken…